Tha Consciousness is the Mind Killer

by DEFAULT NIGGA 0013

/
1.
02:23
2.
3.
4.
5.

credits

released July 22, 2014

tags

license

all rights reserved

about

Spaghetti Blacc New York, New York

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????Û Q<> „‚Ç x+q0%úº Å¡||e,ðÅ*l¨¥$v×yšñ tónñŸyá“ r0$Hχv Æ’ssBÊ BÀæ ˆ
qîüö:÷Z<ظúSx6Ï\ô
ü¥ó
üwÀnÝÞ.˜Ýèt¨ß § »#<!’;Ã5 ã:=›Í 4V?Äu,Â¥j ïf&Ã*u\-h-^ž Blacc Ski Weekend Industries, L.L.C. est. 2k13
... more

shows

discography

contact / help

Contact Spaghetti Blacc

Streaming and
Download help

Redeem code

Track Name: Devil Tactix
Always thinking about myself And putting it down in the name of greed I must be the bad seed Always trying to break free Shoulda seen the last nigga speakin bad on me If I hear a squeak I'm geekin on the tracc for ya homies Then I dragged a mothafucka back Slammed the door on his neck Like a chicken he stood up And gave me my respect What's that lil bitch Wanna call me a pervert Cuz I'm that perp Runnin all thru yo purse After I make yo brains hurt Best believe You ain't never seen One man nigga battalion Bustin bezerk and definitely about our work Of regal value And up to my teeth Radiating with game Like I got rabies Smell of blood rise from my fangs Nigga Why they hate me? Devil tactics got me doing devious thangs Believe in me we mischievous thiefs wit gold chains Runnin up on you stuck Cuz you don't know nothing Another motherfuckin fumble You fucked up now you a puddle Rhymer ricochet Pitiful I gots no sympathy Lurkin the streets reek of niggas leakin secrets Hurtin for beef My team will bring it What's a lil murder to me? A surcharge for the 9 mili me Plus a finder's fee Shit I gotsta creep liquid While niggas be stickin White niggas be clickin But shit ain't different We dippin cuz we mobbin Cuz they floggin then we harm em 2014 wrapped up inside of my palm Like its a done deal Still standing like Did niggas just get knocked out from 1 pill? It's a lockout Boy Scout said 2 weeks till the drought Put the piece in ya mouth Like what u talkin bout? Come back with mustard & sauerkraut Or just get the fuck out!
Track Name: Squad Movement feat. Young SLaB, Ghost Rocc & Sugar Wallace
Dip with the Squad movement Never trip but I bought shrooms And they ain't for me ta flip Hallucinate on these fools Like I don't like yo attitude Break in yo room Have you up against the flames like a spoon Cuz soon some rubes gon hold the spot up like glue Never mind what I might do I do whatever I like fool I might be on yo roof Using some bones like a knife tool Spittin bullets like I'm losing me marbles out of my mouth Pick up the same pills And knock yo ass out Spaghetti it's ridiculous How dipped he is He be flipping physics When he come down with the sickness So sucka MC You gonna get smacked As you hear this slap My whip is rolling over ya back These niggas come at me with Quips of bull shit I'm quick to fool Remove all yo units So nigga remember this Ain't no fuckin room for pretenders I dismember niggas So I can put the beat together Let's beef together Enemies drop to the street like feathers Can't keep it together Smell meat and proceed to dump heat Revenues which was hella dues Got me doin dirty It's incredible done made hella dudes Give up them residuals too Tryna relax But it depend upon how the kryptonite do me Might run into the phone booth And come out witta Uzi Wu tangin blunts who we Pulling stangs Oowee spaghetti blacc had been my name And then my gang My game drop and shock like pop rocks The cops couldn't knock Old chips off my block bitch Impostors bitin my locks Like bagels I'm fin 2 to put a stop to this Sever they squad like cables